03.12.2012

"Og hva' har du ellers lavet, Le Giiiit?"

Ihhh den var værre. Hvad har jeg lavet? Lige nu forekommer det mig, at jeg ikke har lavet det helt store de sidste 11 dage. Ok, jeg ved stensikkert, hvad jeg lavede i lørdags. Det er jo heller ikke såååå lang tid siden, så den begyndende demens har ikke fået fat i det minde. Drak nemlig alkohol med MM. DET var sjovt! Og det blev sent - alt for sent for to gamle tøser som os. Vi endte i kamikazedruk, sludrede med en masse dejlige - og et par enkelte ret spooky - mennesker, og da alt lukkede kæmpede vi os hjem igennem snedriverne. Jeg udstyret med en dobbeltcheesburger - MM med kurs direkte mod sit lokale charcuterie (det er MM-slang for 7/11'eren lige overfor hvor hun bor. Yes, Le Git holder sig nogle classy veninder). Jeg var KVÆSTET i går, men stod dog stadig op tre timer efter jeg var gået i seng, for Mette&Liva kom til morgenmad og hygge :-). Det var som altid et kæmpe hit.

Pre-druktur lørdag var jeg i Frederiksberg Svømmelhals kurbadafdeling med Peter. Blev helt opløst - fingerene var max runkne. Det er jo den mest ubehagelige følelse, når sådan et par runkne hænder kommer i kontakt med hinanden...uhhh kuldegysninger udover det hele. Vi var i saunagus to gange, hvilket egentlig er lidt mærkeligt, da vi begge fik et mindre ildebefindende efter første omgang. Det var virkelig også en hård tur, den første der. Vi sad helt oppe under loftet, hvor temperaturen sniger sig op lige under 100 grader. Ja, du læste rigtigt. 100!! Det var lige før Le Git var kradset af deroppe. Death by Saunagus. Saunagus-duden kørte virkelig hårdt på med vand på sten, is på sten, æteriske olier i stride strømme på sten og så viftede han som en gal med håndklædet, så fik den ene varmemur efter den anden basket lige ind i face. Åhhhh. Måtte ud og sidde med hovedet mellem benene efter den oplevelse, og var nær druknet i det 15 cm dybe døde hav, da jeg efterfølgende ville hen og slappe i det ("som om det er muligt at drukne i det døde hav", tænker du - men det er det, hvis man er utilpas og lang og klodset nok). Anden gang i saunagus satte vi os nederst, og jeg kunne ikke lade være med at fryde mig lidt over de granvoksne mænd på 3. etage, som var ved at gå til i heden. Så modbydelig er Le Git nemlig. Er sikker på, der også er folk, der har gnækket lidt indvendigt, da jeg sad og smeltede deroppe - tror altså det er meget menneskeligt, at fryde sig lidt, når folk lider på samme måde, som man netop selv har gjort. Eller hva' siger I?

&%"#¤?)&%¤##"!(/&?_*¤#"  Gør dig klart til en brat overgang  /%#!&)=_:^*/%¤#"%&//(&

Tror jeg må runde lige præcis den her blog af, for det ender da med at blive en alt for detaljeret gennemgang af Le Gits liv. Og vi kan vist godt blive enige om, at Le Git har det med at koge suppe på nogle meget gamle, indtørrede kylligeben. Ik sandt? Lige meget, hvad man gør, så bliver det bare aldrig rigtig en lækker, smagfuld suppe, hvis der ikke er noget kød og fedt på de ben. Men altså, der skal jo stadig noget volume til, så slutter lige af med status på de tørre ting: træning og jobsøgning. Begge går godt - dog havde jeg torsdag et mindre sammenbrud. Pudsigt nok, brød jeg sammen over jobsøgnings-situationen, mens jeg var til træning, så det er jo en meget fin måde at binde en lille smuk, tragisk-sløjfe om to af de ting, der fylder mest i min hverdag. [Indsæt smileyface, der vræler]. Heldigvis er Le Git efterhånden en sand champ til at skrabe sig selv op fra gulvet (med rigtig go hjælp fra gode mennesker omkring mig), så fredag var jeg tilbage i topform. Jeg fik søgt et par spændende stillinger, skrevet og fulgt op på rigtig-rigtig spændende stilling, fik svar med det wuns og uden at sige for meget kan jeg godt afsløre: at stillingen lever endnu (shit det blev kryptisk). Det der eksterne coaching hos Artlab er også clearet, så der starter jeg om en uge. Træning er det også blevet til en del af: har regnet mig frem til, at der er blevet fyret 8 holdtimer af + det løse træning siden sidst, så det er super. Især fordi jeg for tiden lever af en kost bestående af kyllingeskind, osteburgere, chokomüsli, honning-smør-madder og brie med/uden brød - jeg er ikke kræsen. Og med disse lækkerbidskener er der blot tilbage at sige: nat nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar